Futrzany kapelusz jest ozdobą nowej kolekcji marki Hugo Boss, zaprojektowanej i promowanej przez lidera brytyjskiej grupy Jamiroquai - Jaya Kaya. Wokalista - znany z upodobania do barwnych strojów (często inspirowanych południowoamerykańskim folklorem), a zwłaszcza ekstrawaganckich czapek - tym razem postawił na modę prostą i wygodną. W kolekcji oprócz kapeluszy znajdziemy m.in. skórzane kurtki motocyklowe, swetry z wykładanymi kołnierzami i duże, funkcjonalne torby z inicjałami JK. Kolekcja trafi do sprzedaży w przyszłym miesiącu; w Warszawie uświetni otwarcie salonu Bossa w Złotych Tarasach.
Więcej możesz przeczytać w 41/2006 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.