Francuscy projektanci pozostają pod urokiem techno. W nowym megane (w sześciu podstawowych wersjach nadwozia) zmiany dotyczą głównie wyrafinowanej stylistyki. Ostre linie z przodu, eliptyczne reflektory, mocniej wycięta - w kształcie litery V - osłona chłodnicy czy powiększone wloty powietrza mają podkreślić siłę i dynamizm auta. Zupełną nowością jest silnik 2.0 dCi 150 KM (wyposażony w technologie stosowane w silnikach wysokoprężnych), który sprawia, że samochód przyspiesza do setki w 8,7 s, co stanowi najlepszy wynik w tej kategorii. Pod względem ekonomicznym też jest to rarytas - megane, wyposażone w taki silnik, w cyklu mieszanym ma spalać zaledwie 5,4 l/100 km.
Więcej możesz przeczytać w 2/2006 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.