Zegarek może mieć moc ożywiania przygasłych uczuć. Do takich wniosków doszli projektanci firmy Swatch, która na walentynki wypuściła na rynek model Feel My Love ("Poczuj moją miłość"). Oprócz ornamentów w postaci banalnych serduszek na pasku czasomierza umieszczono wizerunek laleczki wudu z wbitymi w serce trzema szpilkami. Biała wyszywana laleczka jest też dodatkiem do czasomierza. Z nitką czerwoną - dla kobiet, z nitką czarną - dla mężczyzn. Laleczka - zgodnie z wierzeniami - ma zarówno moc ożywiania zmarłych osób i uczuć, jak i ich unicestwiania. Zegarek znajdzie więc zapewne nabywców także wśród zawiedzionych w miłości.
Więcej możesz przeczytać w 7/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.