Firma oferuje usługi w całej Polsce, ma 42 punkty wynajmu w 34 miastach i siedmiu portach lotniczych. Spółka obsługuje klientów indywidualnych i biznesowych, wyróżniając się wysokim standardem potwierdzanym przez otrzymywane corocznie wyróżnienia Customer Favourite Award (2017, 2018), a także zdobywając najwyższe oceny u swoich międzynarodowych partnerów.
Firma Car Net dysponuje flotą 3 tys. samochodów różnych klas i segmentów. Każdy kierowca wypożyczy w niej auto odpowiadające swoim preferencjom
Wielki wybór
Flota prawie 3 tys. pojazdów składająca się z wielu modeli różnych klas i segmentów sprawia, iż każdy kierowca znajdzie tutaj samochód odpowiadający jego wymaganiom i preferencjom. Dzięki współpracy ze wszystkimi liczącymi się producentami samochodów wybór jest ogromny, wszystkie auta są nowe i regularnie serwisowane w autoryzowanych stacjach obsługi. Daje to pewność klientowi, że decydując się na wynajem wybranego modelu, otrzyma pojazd w 100 proc. sprawny i z bieżącej gamy modelowej danej marki. Na życzenie klienta proponujemy też różne dodatki – np. foteliki dziecięce, nawigację, opcję „drugi kierowca”, łańcuchy śniegowe na koła.
Z samolotu do samochodu
Decyzję o rozszerzeniu oferty wypożyczalni o możliwość wynajmu samochodów na największych i najważniejszych lotniskach w Polsce (Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław, Kraków, Rzeszów i Lublin) firma podjęła w ostatnich trzech latach. I było to doskonałe posunięcie, ponieważ Car Net stał się marką rozpoznawalną na całym świecie. Wszystkie lotniskowe biura wypożyczalni zostały zaprojektowane przez profesjonalną firmę, dzięki czemu na każdym lotnisku klienci z łatwością trafią do Car Net Polska. Dbałość o wizerunek i zatrudnienie profesjonalnej kadry szybko zaowocowały pozyskaniem znacznego grona stałych i zadowolonych klientów. Nasi klienci, dzieląc się swoimi opiniami na stronach skupiających oferty największych wypożyczalni w Polsce, pozwolili, aby w bardzo krótkim czasie, bo już po roku lotniskowej działalności, Car Net stał się laureatem prestiżowej nagrody Customer Favourite Award 2017 aż w dwóch lokalizacjach (we Wrocławiu i w Poznaniu). W 2018 r. oddział lotniskowy we Wrocławiu powtórzył swój sukces, a do grona laureatów dołączył również oddział z rzeszowskiego lotniska.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.