Rozmowa z Matthew Williamsonem, angielskim kreatorem mody, ukochanym projektantem Sienny Miller i Evy Longorii, autorem wakacyjnej kolekcji dla marki H&M, która w 1600 sklepów na całym świecie pojawi się 14 maja.
WPROST: Do kogo jest adresowana kolekcja pełna motywów pawich piór, krzykliwych papug i kolorowych cekinów?
Matthew Williamson: Nie robiłem jej dla konkretnego typu osoby, raczej myślałem o sytuacjach. Chciałem zaprojektować kompaktową letnią garderobę, zestaw do walizki na wakacje. Do której pakuje się rzeczy ulubione, wygodne, sprawiające przyjemność i, oczywiście, praktyczne. Takie, które nosi się bez spięcia i wysiłku, bo w czasie wakacji trzeba o tym zapomnieć.
Matthew Williamson: Nie robiłem jej dla konkretnego typu osoby, raczej myślałem o sytuacjach. Chciałem zaprojektować kompaktową letnią garderobę, zestaw do walizki na wakacje. Do której pakuje się rzeczy ulubione, wygodne, sprawiające przyjemność i, oczywiście, praktyczne. Takie, które nosi się bez spięcia i wysiłku, bo w czasie wakacji trzeba o tym zapomnieć.
Więcej możesz przeczytać w 20/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.