Złoconą windą zjeżdża ku publiczności Grace Jones w welurowym gorsecie, złotej maseczce na twarzy i na niebotycznych obcasach. Wśród tłumu zachwyty i wrzawa. W tle wody East River i ciepłe powietrze nowojorskiej nocy. To ostatni koncert gwiazdy? Nie, to pokaz mody. Wyjątkowo dobry pokaz.
Nowojorską premierę kolekcji brytyjskiego projektanta Matthew Williamsona dla sieci H&Mmożna nazwać wzorcową imprezą promocyjną. Zorganizowano ją, stosując kilka prostych patentów i unikając dość oczywistych pułapek. Proste? Wszystko jest proste, zwłaszcza gdy już zostało wymyślone. Żeby zrobić dobry pokaz, trzeba pamiętać o kilku zasadach.
Więcej możesz przeczytać w 20/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.