Platforma Mediowa Point Group SA dokonała 100 proc. płatności za udziały w AWR „Wprost". Tym samym zakończyła rozpoczętą pod koniec ubiegłego roku transakcję kupna jednego z najbardziej opiniotwórczych tygodników w Polsce.
Michał Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group SA, podpisał umowę kupna 80 proc. udziałów w Agencji Wydawniczo-Reklamowej „Wprost" 28 grudnia 2009 r. Według Instytutu Monitorowania Mediów w 2009 r. „Wprost” był najczęściej cytowanym tygodnikiem w Polsce, plasował się też w pierwszej dziesiątce najczęściej cytowanych mediów.
Platforma Mediowa Point Group to jedna z najszybciej rozwijających się polskich spółek wydawniczych. Wśród tytułów wydawanych pod jej egidą są m.in.: magazyn popkulturalny „Machina", najstarszy polski magazyn filmowy „Film” oraz miesięcznik studencki „?dlaczego”.
Michał Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group SA, podpisał umowę kupna 80 proc. udziałów w Agencji Wydawniczo-Reklamowej „Wprost" 28 grudnia 2009 r. Według Instytutu Monitorowania Mediów w 2009 r. „Wprost” był najczęściej cytowanym tygodnikiem w Polsce, plasował się też w pierwszej dziesiątce najczęściej cytowanych mediów.
Platforma Mediowa Point Group to jedna z najszybciej rozwijających się polskich spółek wydawniczych. Wśród tytułów wydawanych pod jej egidą są m.in.: magazyn popkulturalny „Machina", najstarszy polski magazyn filmowy „Film” oraz miesięcznik studencki „?dlaczego”.
Więcej możesz przeczytać w 14-15/2010 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.