Obecnie Grupa FoodCare jest właścicielem cieszących się ogromną popularnością w Polsce i na świecie marek: Black, Gellwe, Frugo, Fitella, N-Gine, 4Move i Blow. Firma, która zasłynęła z produkcji galaretek i deserów opartych na tradycyjnych recepturach, dziś jest jednym z największych i najszybciej rozwijających się polskich producentów żywności. Intensywna strategia rozwoju portfolio produktów FoodCare sprawia, że przychody spółki z podkrakowskiego Zabierzowa dynamicznie rosną rok do roku, a na koniec 2012 r. były o 35 proc. wyższe od przychodów z 2011 r., osiągając poziom 652,5 mln zł.
Grupa zatrudnia ponad 1,2 tys. pracowników, będąc jednym z największych pracodawców w regionie. Flagowe marki, takie jak: Black, Gellwe, Frugo czy Fitella, są liderami w swoich kategoriach, pokonując nie tylko polskie, ale także globalne brandy, które dotychczas dominowały na sklepowych półkach. Produkty grupy eksportowane są do kilkudziesięciu krajów na całym świecie – sięgają po nie konsumenci od Meksyku po Chiny i od Estonii po RPA.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.