Wojna pluszaków
WYGLĄDA NA TO, ŻE BĘDZIEMY MIELI PIERWSZY POJEDYNEK PLUSZAKÓW. I to nie byle gdzie, bo w branży dyskontów. Od 28 sierpnia Lidl rozpoczyna sprzedaż Lidlaków. To seria pluszowych zabawek, podobna do biedronkowego Gangu Świeżaków. Różnica ma być jedna, bo Lidlaki mają być tańsze, dużo tańsze. Jeden kosztować będzie 9,99 zł, czyli pięć razy mniej od tego z Biedronki, a do tego nie trzeba będzie zbierać punktów. Lidl tłumaczy, że cała ta akcja to „odpowiedź na prośby klientów, by w ofercie znalazły się takie zabawki”. T
yle że akcja rusza jednocześnie z nową odsłoną biedronkowych świeżaków. To nie pierwszy taki chwyt Lidla. Pod koniec ubiegłego roku w sieci pojawiła się seria lodów Ballino w opakowaniu łudząco przypominającym lody Grycana. Skończyło się na pozwie, nakazie wycofania lodów. Dopiero w połowie roku obie firmy podpisały w tej sprawie ugodę. Czy tak będzie też teraz? Pluszaki na sali sądowej to świetny sposób, by przyciągnąć dzieci do sklepów.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.