Bartosz Czartoryski
Statystyka nie kłamie: komiksy już od dawna nie są dla dzieci. A skoro przeciętny amerykański czytelnik opowieści o superbohaterach ma już na karku trzeci krzyżyk, naiwnością byłoby sądzić, że Netflix zainwestuje w aż cztery seriale o nowojorskich mścicielach z myślą o odbiorcy nastoletnim. Zresztą rzeczona platforma, coraz chętniej realizująca kolejne wysokobudżetowe produkcje, charakteryzuje się niezłym wyczuciem rynku, co prowadzi do jeszcze jednej konkluzji na temat jej komitywy z Marvel Entertainment. Otóż równie naiwnie byłoby oczekiwać, że owe seriale przeznaczone będą wyłącznie dla fanów komiksów.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.