Marta Szuma
Postaw się Putinowi: jedz jabłka” – tak brzmiało wymyślone cztery lata temu hasło po wprowadzeniu przez rosyjskie władze embarga na polskie jabłka. Akcja szybko nabrała rozpędu – krajowe firmy, by wesprzeć producentów, którzy nie mieli co robić z zapasami, kupowały jabłka dla swoich pracowników. Zapaść w eksporcie jabłek okazała się za to szansą dla producentów napojów alkoholowych tworzonych na bazie tych owoców. Była to również odpowiedź na zmieniające się trendy konsumenckie. Polacy zaczęli odchodzić od ciężkich, tradycyjnych alkoholi na rzecz lżejszych, smakowych, nowoczesnych, jak cydr lub coraz modniejsze prosecco.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.