Jak to jest prowadzić dzisiaj niewielką w skali kraju produkcję wódki? Rynek jest zdominowany przez globalne koncerny, a ich ambasadorami są najpopularniejsi światowi aktorzy. To chyba trudna konkurencja i rywalizacja?
Wbrew pozorom to, że jesteśmy tradycyjnym, rodzinnym przedsiębiorstwem działa na naszą korzyść. W ostatnim czasie na rynku – nie tylko alkoholowym – jest zauważalny wzrost udziału produktów od lokalnych producentów. Ponad towary dostępne globalnie coraz częściej przedkłada się oryginalność i to, że dany wyrób jest niepowtarzalny ze względu na składniki pochodzące z określonego regionu. Poszukują tego zarówno młodzi ludzie wspierający swoimi decyzjami zakupowymi polską gospodarkę i przyczyniający się do rozwoju małych przedsiębiorstw, jak i dojrzalsi klienci, którzy pragną powrócić do niegdysiejszych smaków, wyrobów tworzonych wedle znanych od wieków receptur. Produkt regionalny ma niepodważalne wartości ekonomiczne, które przyczyniają się do wzrostu gospodarki, a rosnące zainteresowanie lokalnością przekłada się na większą różnorodność wśród lokalnych producentów. Destylat do produkcji spirytusu jest produkowany w tradycyjnych gorzelniach rolniczych, w których o procesie wytwórczym cały czas decydują ludzie.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.