Słodkie przekąski mają rację bytu w epoce fit i zdrowego trybu życia. Zmianie uległy tylko trendy ich spożycia – mówi Robert Rudnicki, prezes FC Pszczółka sp. z o.o.
Czy Polacy, którzy odżywiają się coraz zdrowiej i coraz częściej dbają o linię, nadal lubią słodycze?
Zdrowie i branża cukiernicza tylko pozornie nie idą ze sobą w parze. Obecnie trend prozdrowotny przejawia się przede wszystkim w świadomości tego, co jemy. Dlatego też coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na etykiety i składy poszczególnych produktów, chcąc podjąć najlepszy możliwy wybór przed dokonaniem zakupu. Słodkie przekąski mają racje bytu w epoce fit i zdrowego trybu życia. Zmianie uległy tylko trendy ich spożycia.
Więcej możesz przeczytać w 1/2019 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.