Reklama
Agnieszka Dygant, znana m.in. z emitowanego w TVN sitcomu "Niania", będzie polską Millą Jovovich. Tak jak gwiazda superhitu kinowego "Piąty element" Luca Bessona została jedną z ambasadorek marki L'Oréal. Firma podjęła współpracę z Dygant za sprawą jej wyrazistego emploi. Agata Jaremczuk z L'Oréal powiedziała "Wprost", że koncern szukał kogoś w typie miłej dziewczyny z sąsiedztwa - oczywiście z pięknymi długimi włosami (34-letnia aktorka będzie promować w Polsce szampony koloryzujące). Kontrakt Dygant z L'Oréal jest wart co najmniej 100 tys. zł. (RF)
Więcej możesz przeczytać w 13/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.