Marketing
Najpopularniejszą polską marką jest Wedel – wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP. Pytani wskazywali marki, z których są dumni, których używają i którymi chcieliby się pochwalić za granicą. Badania są częścią programu wyboru produktu wizytówki promującego Polskę w świecie. Tematowi temu poświęcone zostanie I Forum Polskiego Produktu Kupuj Nasze.PL („Wprost" jest wśród patronów medialnych forum). (TS)
Wedel 32,6%, Żywiec Zdrój 28,4%, Hortex (soki) 24,1%,
Tyskie 23,1%, Żywiec 21,9%, Zelmer 21,2%,
Tymbark 20,2%, Polar 18,5%, Żubrówka 17,4%,
Winiary 17,1%, Kubuś 15,9%, Amica 15,4%,
Atlas 15,1%, Pudliszki 14,8%, Nałęczowianka 14,2%,
Cisowianka 12,4%, Wyborowa 11,8%, Łowicz 11,7%,
Dr Irena Eris 11,6%, Sokołów 11,4%, Opoczno 11,3%,
Wawel 11,2%, Bakoma 11,2%,
Vistula Wólczanka 11,1%, Goplana 10,7%
Wedel 32,6%, Żywiec Zdrój 28,4%, Hortex (soki) 24,1%,
Tyskie 23,1%, Żywiec 21,9%, Zelmer 21,2%,
Tymbark 20,2%, Polar 18,5%, Żubrówka 17,4%,
Winiary 17,1%, Kubuś 15,9%, Amica 15,4%,
Atlas 15,1%, Pudliszki 14,8%, Nałęczowianka 14,2%,
Cisowianka 12,4%, Wyborowa 11,8%, Łowicz 11,7%,
Dr Irena Eris 11,6%, Sokołów 11,4%, Opoczno 11,3%,
Wawel 11,2%, Bakoma 11,2%,
Vistula Wólczanka 11,1%, Goplana 10,7%
Więcej możesz przeczytać w 42/2008 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.