Choć nowy Avensis jest znacznie lepszy od poprzednika, to niczym specjalnym się nie wyróżnia. Wozi jednak na masce znaczek Toyoty, dlatego na polskim rynku może liczyć na sukces.
W ciągu ostatnich pięciu lat Toyocie udało się sprzedać nad Wisłą 30 tys. egzemplarzy modelu Avensis. Plany dotyczące następcy są jeszcze ambitniejsze i zakładają, że tylko w 2009 r. z polskich salonów wyjedzie prawie 10 tys. „avenów". To realne, jeśli się weźmie pod uwagę fakt, że nowa generacja japońskiej limuzyny nosi cechy, które polska klasa średnia ceni w autach szczególnie. Samochód średnio wygląda, średnio jeździ i ma średnią ilość miejsca we wnętrzu. Jednak od dziesięcioleci ciągnie się za nim fama najbardziej niezawodnej marki świata, co Polaków przekonuje skuteczniej niż opowieści o nowoczesnych technologiach czy sportowych zawieszeniach.
Więcej możesz przeczytać w 1/2/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.