Peroni - cenione na świecie włoskie piwo - trafi do sklepów w Polsce. Aby podkreślić elegancję trunku, który zwyczajowo nie kojarzy się z elitarnością, producent piwa otworzył tzw. non shop boutique, czyli rodzaj witryny sklepowej w stołecznym biurowcu Metropolitan, w sąsiedztwie salonu Cartier i Instytutu Diora (podobnie uczynił w zeszłym roku na arystokratycznej Sloane Street w Londynie). Strategia marketingowa producenta polega na skojarzeniu piwa z ekskluzywną modą, stąd w przyszłym miesiącu pierwszą kolekcję z metką Peroni stworzą polscy projektanci mody. Autorem sesji zdjęciowej Peroni jest Fabrizio Ferri, nadworny fotograf m.in. Julii Roberts, Charlize Theron, Isabelli Rossellini, Susan Sarandon i Stinga.
Więcej możesz przeczytać w 19/2006 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.