W ciągu ostatnich ośmiu lat sprzedaż wody mineralnej w Polsce zwiększyła się o 83 proc. - do 1,8 mld l.
Wraz ze wzrostem popularności wody stajemy się coraz bardziej wybredni, co sprawia, że na polskim rynku obecni są już producenci najbardziej renomowanych wód świata. Francuska firma Evian, która pierwszy raz przetestowała swoją wodę już w 1807 r., na zbliżające się święta i sylwestra proponuje swój produkt w awangardowej, limitowanej szklanej butelce o kształcie Mont Blanc - najwyższego szczytu Alp, z których woda ta wypływa.
Wraz ze wzrostem popularności wody stajemy się coraz bardziej wybredni, co sprawia, że na polskim rynku obecni są już producenci najbardziej renomowanych wód świata. Francuska firma Evian, która pierwszy raz przetestowała swoją wodę już w 1807 r., na zbliżające się święta i sylwestra proponuje swój produkt w awangardowej, limitowanej szklanej butelce o kształcie Mont Blanc - najwyższego szczytu Alp, z których woda ta wypływa.
Więcej możesz przeczytać w 49/2005 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.