Co dla tauronu znaczy nagroda innowator „wprost” 2016?
Mówi nam, że zmierzamy w dobrym kierunku. Oprócz tego, że zbieramy cały czas uwagi naszych klientów, jesteśmy też otwarci na opinie środowisk eksperckich i badawczych. Statuetka Innowatora, którą nagrodzono usługę Serwisant Gazowy 24 H, jest przyznawana za praktyczne zastosowanie innowacji w biznesie – i to jest to, do czego dążymy. Staramy się kształtować ofertę w taki sposób, by była innowacyjna oraz odpowiadała na potrzeby klientów.
A co to oznacza dla klienta w praktyce?
Komfort i bezpieczeństwo. Każdy, kto miał awarię instalacji lub urządzenia i próbował szybko znaleźć fachowca, który w krótkim czasie nie tylko przyjedzie, ale i skutecznie dokona naprawy, doceni ofertę TAURONU. Jest ona przygotowana dla tych, którzy nie są specjalistami od gazu czy prądu, czyli – jakkolwiek na to patrzeć – dla zdecydowanej większości z nas. Statuetkę Innowatora „Wprost” dostaliśmy za usługę Serwisant Gazowy 24H, która zadebiutowała u nas stosunkowo niedawno, bo w tym roku. Jest ona jednak częścią większej grupy usług serwisowych, którą rozwijamy już od kilku lat. Jesteśmy liderem w branży, jeśli chodzi o budowę oferty sprzedaży prądu i gazu z uwzględnieniem usług dodatkowych, które obejmują wsparcie w zakresie bezawaryjnego działania instalacji oraz urządzeń elektrycznych i gazowych.
Dla prądu i gazu są to oddzielne usługi? jak to działa?
Tak. Dla prądu to Serwisant 24H, a dla gazu Serwisant Gazowy 24H. Prąd z Serwisantem 24H funkcjonuje w dwóch wersjach. Jeden wariant przeznaczony jest dla klientów indywidualnych, drugi dla małych i średnich przedsiębiorstw. Klienci z gospodarstw domowych mają zapew-
nioną naprawę sprzętu AGD, RTV oraz PC, a firmy – między innymi sprzętu biurowego. W przypadku awarii klient po prostu dzwoni pod wyznaczony numer, gdzie jest przyjmowane jego zgłoszenie oraz ustalany termin wizyty specjalisty. Usługi naprawy sprzętu są wykonywane w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgłoszenia w dni robocze. W przypadku awarii instalacji elektrycznej specjalista przyjeżdża jeszcze szybciej – ma na to cztery godziny, niezależnie od pory dnia czy nocy, siedem dni w tygodniu.
Serwisant dla gazu jest usługą analogiczną do tej dla prądu?
W dużym skrócie tak. Również funkcjonuje w wersji dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm. Interwencja w przypadku awarii instalacji gazowej też zostanie wykonana do czterech godzin od momentu zgłoszenia, nawet w niedziele i święta. Na przyjazd specjalisty do zepsutych urządzeń gazowych klient poczeka maksymalnie 24 godziny.
Sprawny kontakt, autoryzowani specjaliści oraz przede wszystkim szybka reakcja na zgłoszenie klienta to cechy naszych usług serwisowych, które najbardziej doceniają nasi klienci. I dlatego też w dużej mierze na nich oparliśmy ofertę, którą przygotowaliśmy na ostatni kwartał 2016 r. i którą promujemy pod nazwą RABATOR.
Jakie korzyści daje oferta z rabatorem?
RABATOR to najwyższa forma rabatu od TAURONU. Można wybrać mniejszy pakiet usług, ale wtedy rabaty są niższe. Osoba, która skorzysta z oferty z RABATOREM, czyli zamówi zarówno Serwisanta 24H dla prądu, jak i Serwisanta Gazowego 24H, zyskuje najwięcej. Klient indywidualny zaoszczędzi nawet 200 zł. Jeżeli ofertę z RABATOREM wybierze przedsiębiorca, zyska do 250 zł. To naprawdę dobra oferta. Polecam, aby sprawdzić ją na Tauron.pl.
A co z cenami?
Ceny dla oferty z RABATOREM są niższe niż w taryfie, gwarantujemy brak podwyżek przez cały okres trwania umowy oraz mechanizm obniżania ceny w przypadku obniżki cen w taryfie. Dotyczy to zarówno energii elektrycznej, jak i paliwa gazowego. W tej ofercie Serwisant dla prądu, a także Serwisant dla gazu jest sprzedawany na okres do trzech lat, a miesięczna opłata dla każdej z tych usług to 12,96 zł. Mając na uwadze, że oferta cenowa na prąd i na gaz jest bardzo atrakcyjna, wybór takiego pakietu dodatkowego jest bardzo rozsądnym rozwiązaniem.
Co planujecie po ofercie z rabatorem?
RABATOR jest początkiem promocji programu klienckiego opartego na podstawowych mediach energetycznych będących rdzeniem naszej oferty produktowej, jak: prąd, gaz, węgiel, ekogroszek i ciepło sieciowe. Media energetyczne wiążemy z urządzeniami oraz usługami nakierowanymi na różne potrzeby klientów. Głównym założeniem naszego programu jest dostarczanie klientom wartości, w tym korzyści związanych z zakupem mediów energetycznych oraz odpowiadającej im bogatej oferty produktów i usług.
Zdradzi pan jakieś szczegóły?
Na początku 2017 r. wdrożymy system benefitów dla osób decydujących się na zakup oferty specjalistycznej TAURONU.
Nasi klienci będą mogli liczyć na bonusy związane z zakupem między innymi systemów klimatyzacji, ekoogrzewania, pompy ciepła, urządzeń grzewczych czy z ofertą prosumencką. Planujemy też rozbudowanie przygotowywanej z partnerami specjalnej oferty na usługi i produkty wykorzystywane przez naszych klientów w codziennym życiu.
Na przykład?
Już teraz klienci TAURONU mogą kupić żarówki Philipsa i zyskać rachunki za prąd niższe nawet o 190 zł rocznie. Zaoszczędzić można również na ofercie specjalnej NC+ dla klientów TAURONU oraz na pakiecie usług przygotowanym wspólnie z operatorem PLAY. Klient, który odbierze kod na zakupy w PLAY, otrzyma od TAURONU „Zwrot za energię” w wysokości do 200 zł.
A w przyszłości?
Rynek i potrzeby klientów pokażą przyszłość. Wierzę w łączenie technologii, tj. urządzeń z mediami energetycznymi oraz rozwiązaniami Smart Home. Takie połączenie daje nie tylko komfort i bezpieczeństwo, ale też zwiększa efektywność wykorzystania, co przekłada się bezpośrednio na rachunki.
A co z klientami, którzy preferują odnawialne źródła energii? dla nich też coś macie?
Oczywiście. Dla tych, którzy chcą korzystać z energii wyprodukowanej w 100 proc. z odnawialnych źródeł, mamy m.in. produkt Prąd z EKO. Tym, którzy zamierzają produkować prąd na własne potrzeby, proponujemy produkt TAURON Fotowoltaika. To propozycja usługi kompleksowej. Prosument może liczyć na doradztwo, przygotowanie projektu oraz dostawę i montaż kompletnego systemu fotowoltaicznego w bardzo atrakcyjnych cenach.
Co łączy te wszystkie oferty tauronu?
Pewny kontakt, solidne rozwiązania, bezpieczeństwo i rozsądne ceny. Warto też zapamiętać, że nasz program kliencki oparty jest na prostej zasadzie: im więcej produktów i usług kupujesz w TAURONIE, tym mniejsze płacisz rachunki za prąd.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.