Kampania
Tegoroczna kampania wyborcza przebiega pod dyktando… tygodnika „Wprost". Komitety wyborcze trzech największych partii prześcigają się w wykorzystywaniu w reklamowych spotach telewizyjnych materiałów i informacji ujawnionych przez „Wprost”.
Platforma Obywatelska zamieściła w swoim spocie fragment opublikowanych przez „Wprost" taśm ojca Rydzyka z jego wypowiedzią o prezydentowej. Lewica i Demokraci wykorzystali informację z „Wprost" o tym, że suka marszałka Sejmu Ludwika Dorna zżarła meble MSWiA.
Prawo i Sprawiedliwość w jednym ze spotów z serii „Mordo ty moja" wykorzystało cytat („Czy bezy je się łyżeczką”) z taśm Oleksego i Gudzowatego ujawnionych przez „Wprost” i „Dziennik”. (AB)
Więcej możesz przeczytać w 41/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.