Chcesz się wzruszyć, dowiedzieć czegoś istotnego o świecie, idziesz na film europejski.
Chcesz się wzruszyć, dowiedzieć czegoś istotnego o świecie, idziesz na film europejski. Chcesz się rozerwać, oglądasz film hollywoodzki. Na tych pierwszych spotykają się głównie studenci, na drugie walą tłumy. Na świecie to powszechnie przyjęty podział. W walce o masowego klienta McDonald’s zawsze wygra z wykwintną restauracją. I nikt nie robi z tego tragedii. W Polsce – to temat do biadań nad „upadkiem kultury". Tyle że te biadania są spóźnione o sto lat. W muzyce dzieje się podobnie jak w kinie.
Więcej możesz przeczytać w 41/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.