Gra komputerowa „Wiedźmin”, zapach Ange Ou Démon marki Givenchy i nowe modele iPodów – to upominkowe hity nadchodzącej Gwiazdki. Ale prawdziwym hitem będzie kupowanie tych prezentów w Internecie.
E-gwiazdka
Prezentowa gorączka zaczyna się od pierwszych dni listopada. Najszybciej w witrynach internetowych. Według prognoz firmy Gemius, analizującej rynek internetowy, do 2010 r. wartość polskiego e-handlu wyniesie 4 mld euro. Lwią część tych pieniędzy przeznaczamy na świąteczne podarunki. – Przedświąteczna gorączka przynosi 40 proc. naszych rocznych obrotów – przyznaje Agnieszka Pawłowska z Merlin.pl. Ponad połowa badanych przez Gemius kupuje w Internecie, ponieważ tylko tu znajduje prezenty, których nie ma w tradycyjnych sklepach. Na przykład internetowy Toys4Boys proponuje pod choinkę m.in. zdalnie sterowaną ważkę czy komunikator samochodowy LED. To nowość – diody umieszczone na tylnej szybie samochodu wyświetlają podziękowanie za ustąpienie miejsca albo uśmiech.
Prezentowa gorączka zaczyna się od pierwszych dni listopada. Najszybciej w witrynach internetowych. Według prognoz firmy Gemius, analizującej rynek internetowy, do 2010 r. wartość polskiego e-handlu wyniesie 4 mld euro. Lwią część tych pieniędzy przeznaczamy na świąteczne podarunki. – Przedświąteczna gorączka przynosi 40 proc. naszych rocznych obrotów – przyznaje Agnieszka Pawłowska z Merlin.pl. Ponad połowa badanych przez Gemius kupuje w Internecie, ponieważ tylko tu znajduje prezenty, których nie ma w tradycyjnych sklepach. Na przykład internetowy Toys4Boys proponuje pod choinkę m.in. zdalnie sterowaną ważkę czy komunikator samochodowy LED. To nowość – diody umieszczone na tylnej szybie samochodu wyświetlają podziękowanie za ustąpienie miejsca albo uśmiech.
Więcej możesz przeczytać w 45/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.