Reklama
Maciej Stuhr, który wcielił się w postać Rockefellera, i jego ojciec Jerzy Stuhr jako narrator – tak wygląda najnowszy spot reklamowy banku Raiffeisen. Maciej Stuhr po raz pierwszy zgodził się na udział w reklamie, ale – jak mówi – ma czyste sumienie. – Założyłem konto w tym banku. I jest to jedna z niewielu instytucji, której filozofia jest bliska mojej koncepcji promowania przedsiębiorczości – przyznaje. W ostatnich tygodniach mamy do czynienia z wysypem rodzinnych duetów w akcjach promocyjnych. W kampanii społecznej Fundacji Telekomunikacji Polskiej występują Edward Lubaszenko z synem Olafem, którzy propagują rozgrywki piłkarskie dla dzieci. Krystyna Janda z córką Marią Seweryn promują z kolei edukację z wykorzystaniem Internetu, a Katarzyna Figura z córeczką Koko – program umożliwiający bezpłatne rozmowy z dziećmi w szpitalu. Skąd takie zainteresowanie rodzinnymi duetami? – Pokazanie rodziców i dzieci to sygnał, że produkt jest przeznaczony dla osób w różnym wieku. Ponadto taka rodzina budzi skojarzenia z ciepłem i bezpieczeństwem – mówi prof. Dariusz Doliński, psycholog zajmujący się reklamą, dziekan wrocławskiej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. (prus)
Maciej Stuhr, który wcielił się w postać Rockefellera, i jego ojciec Jerzy Stuhr jako narrator – tak wygląda najnowszy spot reklamowy banku Raiffeisen. Maciej Stuhr po raz pierwszy zgodził się na udział w reklamie, ale – jak mówi – ma czyste sumienie. – Założyłem konto w tym banku. I jest to jedna z niewielu instytucji, której filozofia jest bliska mojej koncepcji promowania przedsiębiorczości – przyznaje. W ostatnich tygodniach mamy do czynienia z wysypem rodzinnych duetów w akcjach promocyjnych. W kampanii społecznej Fundacji Telekomunikacji Polskiej występują Edward Lubaszenko z synem Olafem, którzy propagują rozgrywki piłkarskie dla dzieci. Krystyna Janda z córką Marią Seweryn promują z kolei edukację z wykorzystaniem Internetu, a Katarzyna Figura z córeczką Koko – program umożliwiający bezpłatne rozmowy z dziećmi w szpitalu. Skąd takie zainteresowanie rodzinnymi duetami? – Pokazanie rodziców i dzieci to sygnał, że produkt jest przeznaczony dla osób w różnym wieku. Ponadto taka rodzina budzi skojarzenia z ciepłem i bezpieczeństwem – mówi prof. Dariusz Doliński, psycholog zajmujący się reklamą, dziekan wrocławskiej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. (prus)
Więcej możesz przeczytać w 10/2008 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.