Średnio 18-procentowym wzrostem sprzedaży mogą się pochwalić towary, których producenci wzięli udział w kampanii „Drużyna polskiego produktu". Zorganizowała ją fundacja Dajesz Pracę PL. Do „drużyny" dostały powołanie produkty prawie 500 producentów, którzy walczyli o klientów w 262 biorących udział w akcji sklepach sieci Tesco. Dzięki inicjatywom fundacji Dajesz Pracę PL do częstszego sięgania po polskie produkty udało się przekonać 2,5 mln Polaków. Dzięki temu w latach 2004-2006 odsetek osób kierujących się przy zakupie miejscem pochodzenia produktu wzrósł z 5 proc. do 13 proc.
Więcej możesz przeczytać w 10/2008 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.