DSquared2, marka stworzona na początku lat 90. przez braci Deana i Dana Catenów, słynie z umiejętnego łączenia amerykańskiego luzu i wyrafinowanego włoskiego krawiectwa. Cenią ją takie gwiazdy jak Lenny Kravitz, Justin Timberlake i Madonna. Przy tworzeniu najnowszej kolekcji Catenowie inspirowali się kreskówką „Auta" i wyścigami samochodowymi. Podjęli więc współpracę z ING Renault F1 Team – „najsympatyczniejszym teamem Formuły 1", jak mówi o nim jego szef Flavio Briatore. Ważną częścią kolekcji są dość wąskie dżinsy. Niektóre modele są stylizowane na zniszczone i przetarte.
Więcej możesz przeczytać w 10/2008 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.