Sponsorzy klubów sportowych coraz częściej dostrzegają w kibicach żyłę złota. Zniżki na ubezpieczenia majątkowe i samochodowe oraz jednostki funduszów inwestycyjnych nabywane bez opłat manipulacyjnych – to oferta Allianz Polska skierowana do kibiców Górnika Zabrze. Allianz kupił za 8 mln zł około 65 proc. akcji Górnika Zabrze i przystąpił do ofensywy, licząc, że zdobędzie do kilkunastu tysięcy nowych klientów. Grupa Żywiec produkuje specjalne partie piwa Królewskie – ze sprzedaży każdej butelki do kasy Legii Warszawa wpływa 5 gr. Siłę nabywczą fanów docenił też Dominet Bank. Kibice m.in. Wisły Kraków, ŁKS Łódź czy Zagłębia Sosnowiec mogą w placówkach tego banku nabyć karty kredytowe, dzięki którym staną się sponsorami swoich klubów. Bank dzieli się z drużynami częścią opłat z tytułu transakcji kartami.
Więcej możesz przeczytać w 32/2008 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.