Małgorzata Kożuchowska prowadzi volvo, George Clooney - wszystko, za co mu zapłacą
Coraz więcej marek przybiera twarz serialowych aktorów, mistrzów sportu czy top modelek. To najnowsza dźwignia zysków koncernów samochodowych. Chcesz być jak Joanna Brodzik? Kup suzuki. Zamierzasz odnosić sukcesy jak Adam Małysz? Wybierz audi. Pragniesz być uwodzicielski i silny jak James Bond? Zdecyduj się na… forda.
Magda za kółkiem
Mocno się rozwinęła instytucja o pompatycznej nazwie „ambasador marki". Każdy szanujący się producent samochodów musi być kojarzony z jakąś twarzą. Importerzy coraz chętniej sięgają więc po osoby z pierwszych stron gazet. Ich zadaniem jest głównie „bywanie" na salonach, oczywiście w towarzystwie konkretnego auta.Audi wybrało na swojego przedstawiciela Adama Małysza, Mercedes – Agnieszkę Radwańską, Suzuki – Joannę Brodzik, a Volvo – Małgorzatę Kożuchowską. – Pani Kożuchowska jest ikoną stylu, czyli idealnym przedstawicielem grupy docelowej modelu C30 – tłumaczy Marcin Klimczewski, szef marketingu w Volvo Polska.
Magda za kółkiem
Mocno się rozwinęła instytucja o pompatycznej nazwie „ambasador marki". Każdy szanujący się producent samochodów musi być kojarzony z jakąś twarzą. Importerzy coraz chętniej sięgają więc po osoby z pierwszych stron gazet. Ich zadaniem jest głównie „bywanie" na salonach, oczywiście w towarzystwie konkretnego auta.Audi wybrało na swojego przedstawiciela Adama Małysza, Mercedes – Agnieszkę Radwańską, Suzuki – Joannę Brodzik, a Volvo – Małgorzatę Kożuchowską. – Pani Kożuchowska jest ikoną stylu, czyli idealnym przedstawicielem grupy docelowej modelu C30 – tłumaczy Marcin Klimczewski, szef marketingu w Volvo Polska.
Więcej możesz przeczytać w 47/2008 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.