Komputery odczytujące ruch, rozpoznające twarz i słowa, a nawet wirtualne postacie w grach poruszające się zgodnie z ruchem ciała gracza – takie możliwości dają nowe systemy opracowane przez największych producentów elektroniki i oprogramowania. SMS-a będziemy mogli napisać palcem w powietrzu.
Gracz wydaje urządzeniu polecenie zeskanowania swojej deskorolki, która pojawia się w grze. Odpowiednia pozycja ciała przed monitorem wystarczy, aby jechać na wirtualnej wersji sprzętu. Kobieta rozmawia z wirtualnym chłopcem, który reaguje jak żywa osoba: naśladuje mimikę i używa odpowiedniego tonu głosu. Gdy kobieta podchodzi do cyfrowego stawu z rybami, widzi w nim swoje odbicie. Delikatny ruch ręką w kierunku ekranu wystarczy, by na wodzie pojawiły się wywołane tym ruchem fale. Możemy też stoczyć pojedynek karate: kopnięcia, uderzenia i uniki będą odegrane przez postać w komputerze.
Więcej możesz przeczytać w 6/2010 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.