1. M jak miłość
9,8 mln widzów. Stworzona przez Ilonę Łepkowską saga rodu Mostowiaków od 13 lat jest jednym z najpopularniejszych programów telewizyjnych w Polsce. Wypromowała wielu aktorów, celebrytów i kilka piosenek. Ostatnio znów zrobiło się o niej głośno po śmierci Hanki Mostowiak w kartonach.
2. Ranczo
8,5 mln. Polska wieś w krzywym zwierciadle. W fikcyjnej miejscowości Wilkowyje krzyżują się losy m.in. Amerykanki Lucy, wójta, księdza, przedsiębiorcy i miejscowych pijaczków. Reżyser serialu zrealizował na jego podstawie także film fabularny - „Ranczo Wilkowyje”.
3. Anna German
6,8 mln. Historia polskiej piosenkarki z wschodzącą gwiazdą Joanną Moro w roli głównej, wielki telewizyjny sukces tego roku. „Anna German” podniosła oglądalność TVP 1 w piątki wieczorem trzykrotnie, niektóre odcinki pod względem liczby widzów prześcignęły „M jak miłość”.
4. Ojciec Mateusz
6,3 mln. Artur Żmijewski jako ksiądz z Sandomierza, który na marginesie działalności zawodowej pomaga policji w rozwiązywaniu zagadek kryminalnych. Bezpretensjonalny, ciepły serial jest także przykładem udanego wykorzystania telewizji do promocji miasta.
5. Na dobre i na złe – 6 mln
6. Barwy szczęścia – 5,8 mln
7. Blondynka – 5,8 mln
Dane opisują najlepszą widownię pojedynczego odcinka emitowanego od 2010 r. według Nielsen Audience Measurement.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.