Na stronie internetowej Maximus Broker Sp. z o.o. umieszczone jest stwierdzenie „Profesjonalizm w zasięgu ręki”. Na co stawia Pan jako właściciel firmy, aby zapewnić ten profesjonalizm?
Profesjonalizm to zapewnienie klientowi spokoju i bezpieczeństwa. Obsługujemy ponad 800 podmiotów, większość z nich podlega rygorowi ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Klienci, mają zapewnioną kompleksową obsługę. Nasza oferta obejmuje czynności z zakresu ubezpieczeń majątkowych i osobowych. Pomoc przy likwidacji szkód oraz pomoc w każdej sprawie związanej z ubezpieczeniami. Mam również na myśli pomoc w dochodzeniu roszczeń od kontrahentów naszych klientów, bowiem coraz częściej nasi klienci borykają się z problemem niesolidnych wykonawców. Często, w ramach współpracy pomagamy odzyskać odszkodowanie z ubezpieczenia tych niesolidnych wykonawców.
Jak firma radzi sobie z obsługą tak licznej grupy klientów?
Niewątpliwie jest to olbrzymia odpowiedzialność. Stworzyliśmy wewnętrzną strukturę organizacyjną spółki, która zapewnia indywidualne podejście do klienta. Każdy klient korzysta z długoletniego doświadczenia naszej firmy na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego i ze znajomości specyfiki branży ubezpieczeniowej. Dokładamy wszelkich starań, aby opracowywane przez Nas programy, w maksymalny sposób ograniczały obowiązki ubezpieczającego, automatycznie chroniły wszelkie inwestycje i zakupy, upraszczały obsługę ubezpieczeniową i obowiązujące procedury. Nasza rola nie kończy się na podpisaniu umowy. Monitorujemy cały proces ubezpieczeniowy klienta. Ogromny wpływ na zapewnienie profesjonalnej obsługi ma zaangażowanie kadry Maximus Broker Sp. z o.o.
Czego Pan wymaga w pracy od brokerów pracujących w Maximus Broker Sp. z o.o.
Jestem zwolennikiem stwierdzenia, że to ludzie tworzą firmę, dlatego ważne jest, by pracownicy byli zgranym, prężnie i profesjonalnie współpracującym zespołem fachowców. Nasze szkolenia odbywają się systematycznie. Szkolenia merytoryczne podnoszą kwalifikacje w specjalistycznej tematyce związanej z ubezpieczeniami i prawem zamówień publicznych. Ważne są również szkolenia praktyczne, które często organizujemy w formie warsztatów. Ponieważ uważam, że ważna jest atmosfera w pracy i zgrany zespół dlatego organizujemy szkolenia specjalistyczne, ale połączone z integracją.
Firma Maximus Broker otrzymała od początku swojej działalności wiele nagród.
Tak, ostatnim wyróżnieniem jakim firma została uhonorowana to nagroda Certyfikat Dynamiczna Firma 2012 przyznany przez Bisnode Polska za osiągniętą dynamikę wzrostu w latach 2009, 2010, 2011. Poza nagrodą Certyfikat Dynamiczna Firma 2012, Maximus Broker Sp. z o.o. otrzymała również nagrodę Symbol 2011 w kategorii Brokerzy Ubezpieczeniowi, miano Lidera Rynku w 2008, 2010 i 2012 roku, Gazeli Biznesu 2011, a także tytuł Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2012. Cieszę się że profesjonalizm naszej firmy znalazł uznanie nie tylko w oczach klientów.
Jak wyobraża sobie Pan działalność Maximus Broker Sp. z o.o. w przyszłości?
Ponieważ uważam, że nie należy zmieniać czegoś co jest dobre to w przyszłości zamierzamy kontynuować dotychczasową kompleksową obsługę podmiotów podlegających prawu zamówień publicznych na wysokim poziomie. Kontynuować szkolenia pracowników stałe doskonalenie jakości usług brokerskich, podnoszenie kwalifikacji i świadomości pracowników. Ważna w pracy jest również atmosfera. Wysoce cenimy kulturę osobistą pracowników, jak i umiejętności pracy w zespole oraz komunikatywność.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.