Polski plakacista na paryskich wybiegach? Jak najbardziej. Dom mody Comme des Garcons, w którym ubierają się m.in. Madonna i George Clooney podczas Paryskiego Tygodnia Mody pokazał kolekcję inspirowaną brytyjską subkulturą z lat 50. - tzw. Teddy Boys oraz twórczością mistrza plakatów teatralnych i filmowych Henryka Tomaszewskiego. Na koszulach, T-shirtach i swetrach znalazły się reprodukcje afiszy, m.in. do "Historii" Witolda Gombrowicza wystawianej w Teatrze Nowym, czy "Hadriana VII" Petera Luke'a w Teatrze Dramatycznym. Ubrania najnowszej kolekcji, w skład której wchodzą m.in. drapowane kurtki, płaszcze i charakterystyczne przykrótkie spodnie, można kupić w salonach Comme des Garcons, m.in. we flagowym 6-piętrowym sklepie w Londynie oraz w warszawskim Guerrilla Store.
Więcej możesz przeczytać w 35/2006 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.