Nie od dziś wiadomo, że nie liczy się to, co w środku – liczy się opakowanie. Bubel pięknie opakowany to podstawa i zdrowy duch dzisiejszego handlu nie tylko przy okazji sprzedaży używanych samochodów, pasztetowej czy sprzętu AGD. Także przy wciskaniu polityków potencjalnym wyborcom. Sztab wyborczy SLD uznał, że kandydat lewicy na prezydenta Jerzy Szmajdziński jest kiepsko zapakowany. Już w Dzień Kobiet Jerzy Szmajdziński na specjalnie utworzonej stronie internetowej zamieni się w bohatera komiksów Super-Szmaję.
Nawiązanie do Supermana jest nieprzypadkowe i całkowicie zamierzone. W głupiutkich i pustych głowach wyborców ma się pojawić proste jak drut z budowy skojarzenie, że wyglądający jak szary papier pakowy Jerzy Szmajdziński to tak naprawdę równy i kolorowy koleś. Superbohater naszych czasów! Ów koleś ma w przygotowywanym komiksie wcielać się w postaci takie jak rycerz, pilot, tenisista i pluszowy miś. Brzmi to jak chory sen pedofila skrzyżowany z wizją stylisty Joli Rutowicz, ale to prawda!
Więcej możesz przeczytać w 7/2010 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.