Cyprian Iwuć, prawdziwy fan sushi, w 2012 r. otworzył na portalu społecznościowym fanpage dla fanów japońskiej kuchni. Społeczność wielbicieli sushi szybko urosła do ponad 50 tys. osób. Gdy pewnego dnia wpadł na pomysł sprzedaży skarpet pakowanych jak sushi, wielu jego znajomych nie wierzyło w sukces tego przedsięwzięcia. Ale wbrew ich obawom oryginalnie zapakowane skarpety szybko stały się hitem internetowej sprzedaży. Kolejnym przebojem były skarpety ą la pokrojona pizza. W pewnym momencie Iwuciowi nie wystarczała już sprzedaż w Polsce. Wierzył, że produkty Sushi Socks Box mają międzynarodowy potencjał. Dlatego w marcu 2015 r. nawiązał współpracę z Amazonem i rozpoczął sprzedaż za pośrednictwem światowego lidera e-commerce. Dziś ponad 90 proc. przychodów ze sprzedaży oryginalnych skarpetek Iwucia pochodzi z eksportu. – Obecnie sprzedaż na Amazon jest dla nas kluczowa, bo właśnie tam generujemy
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.