Wystawa w Muzeum Plakatu sugeruje, że nasza epoka to sprzedawanie przyjaciół i totalne zaprzeczenie solidarności
Andrzej Osęka
Krytyk sztuki, współpracownik „Wprost"
Reklamując przedmioty zbytku, plakat opowiada o życiu w luksusie. Polecając filmy lub spektakle teatralne – wciąga widza w świat iluzji. Plakat może też informować o szarym życiu człowieka, takiego jak każdy – everymana. Wystawa „Życie – instrukcja obsługi" w wilanowskim Muzeum Plakatu stanowi przegląd polskich plakatów ze stu ostatnich lat. Ich autorzy mówili ludziom, jak żyć na co dzień.
Krytyk sztuki, współpracownik „Wprost"
Reklamując przedmioty zbytku, plakat opowiada o życiu w luksusie. Polecając filmy lub spektakle teatralne – wciąga widza w świat iluzji. Plakat może też informować o szarym życiu człowieka, takiego jak każdy – everymana. Wystawa „Życie – instrukcja obsługi" w wilanowskim Muzeum Plakatu stanowi przegląd polskich plakatów ze stu ostatnich lat. Ich autorzy mówili ludziom, jak żyć na co dzień.
Więcej możesz przeczytać w 45/2008 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.