Jak projektanci mody radzą sobie z kryzysem? Po prostu ogłosili go najnowszym trendem, lansując kolejne recesyjne kolekcje. Nadchodzą czasy, w których będziemy nosić raczej dżinsy niż eleganckie suknie szyte na miarę. A naszą odpowiedzią na recesję będzie przesunięcie paska o parę dziurek. Co wszystkim wyjdzie na dobre.
Candy Pratts, dziennikarka portalu mody www.style.com co roku w publikowała listę przedmiotów, które trzeba mieć. Na liście były szpilki Christiana Louboutina, kolia Cartiera, sukienka Chloe. Średnia cena „niezbędnego" przedmiotu to 1500 dolarów. Czasem do luksusów Candy Pratts dorzuca niedrogi sweterek z sieci Gap. W tym roku nie zrobiła jednak swojej słynnej listy. Ograniczyła się do spisu najlepszych rzeczy z pokazów mody. Czyżby zrobiło jej się głupio, że jako terapię na kryzys mogłaby polecać naszyjnik ze szmaragdów?
Więcej możesz przeczytać w 5/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.