"WPROST" górą! Zostaliśmy Wydawcą Roku! Ten prestiżowy tytuł przyznało Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost" pismo "Media & Marketing". Zrobiliśmy wrażenie przede wszystkim rozmiarami naszych inwestycji - podczas gdy na rynku medialnym panuje bryndza, AWR "Wprost" jest wciąż w ofensywie! W ostatnim czasie przejęliśmy "Panią", "Rejs" oraz "WiK. Warszawa i Kultura". Wszystkie te tytuły odżyły, a stare wcale nie mają się gorzej. Warto podkreślić, że AWR "Wprost" to firma rdzennie polska, która doskonale daje sobie radę w konkurencji z zachodnimi potentatami medialnymi. Świadczą o tym zarówno jakość wydawanych pism, jak i zyski firmy. Uzasadniając nagrodę, Karolina Prewęcka napisała w "Media & Marketing" o "wielkim przełomie". "Koronny tytuł AWR "Wprost", tygodnik "Wprost", z powodzeniem radzi sobie w sytuacji spadków sprzedaży tygodników opinii. (...) Główną zdobyczą "Wprost" jest jednak nabranie wyrazistości. Tytuł konsekwentnie realizuje cel bycia pismem odważnym, kontrowersyjnym w poglądach, zadziornym, prześmiewczym, krytycznym wobec autorytetów" - napisała Prewęcka.
1139 x "WPROST"
6 tytułów wydaje AWR "Wprost"
22 lata na rynku jest tygodnik "Wprost"
75 lat ma "BusinessWeek" (wydawany przez AWR "Wprost" od 57 miesięcy na licencji McGraw-Hill Companies Inc.)
162 osoby są zatrudnione w AWR "Wprost"
1139. wydanie "Wprost" trzymasz właśnie w ręku
1454 reklamy ukazały się w tygodniku "Wprost" od stycznia do sierpnia 2004 r.
6004 strony liczy rocznik tygodnika "Wprost" z 2003 r.
70 000 kg waży średnio nakład jednego numeru tygodnika "Wprost"
103 992 osoby siegają po dwutygodnik "BusinessWeek"
142 186 czytelników ma miesięcznik dla miłośników zwierząt "Mój Pies"
300 546 kobiet czyta "Panią"
1 400 000 zł wyniósł zysk AWR "Wprost" w 2003 r.
2 347 823 Polaków czyta tygodnik "Wprost"
2 730 000 kg ważyły wszystkie egzemplarze tygodnika "Wprost" wydane w tym roku
4 512 058 egzemplarzy tygodnika "Wprost" sprzedano w pierwszej połowie 2004 r.
9 447 674 egzemplarze tygodnika "Wprost" sprzedano w 2003 r.
45 356 334 zł wyniósł przychód AWR "Wprost" ze sprzedaży powierzchni reklamowej w pierwszej połowie 2003 r.
53 807 018 zł wyniósł przychód AWR "Wprost" ze sprzedaży powierzchni reklamowej w pierwszej połowie 2004 r.
1 111 991 230 stron liczyły wszystkie egzemplarze tygodnika "Wprost" wydane w 2003 r.
Więcej możesz przeczytać w 39/2004 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.