Wielkie koncerny prześcigają się w pomysłach marketingowych związanych z mistrzostwami świata w piłce nożnej. Reklamy i produkty nawiązujące do imprezy to już za mało. Firmy robią wszystko, by konsument stał się współuczestnikiem tego wydarzenia. Jedenaścioro laureatów konkursu plastycznego Dziecięca Eskorta, zorganizowanego przez McDonald's, pojedzie do Dortmundu na mecz Polska - Niemcy, by wraz z polskimi piłkarzami wyjść na murawę stadionu podczas prezentacji drużyny. Z kolei sześciu zwycięzców wirtualnej gry futbolowej wniesie na mecz w Dortmundzie polską flagę - to efekt polskiej części ogólnoświatowej kampanii "We All Speak Football" innego oficjalnego sponsora mistrzostw - Coca-Coli.
Więcej możesz przeczytać w 21/2006 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.