Karol Wasilewski
Gdy był wyż demograficzny, to zarabiało się w tej branży naprawdę duże pieniądze – tłumaczy Beata Bartos, która prowadzi w Warszawie przedszkole Magia. – Teraz niestety dzieci jest zdecydowanie mniej, a nawet zamożne rodziny decydują się na posyłanie swoich pociech do przedszkoli publicznych. Przez to oczywiście tracą właściciele prywatnych firm. Co należy zrobić, by utrzymać się na coraz trudniejszym rynku? Bohaterce programu TVP1 „Firmowe ewolucje”, który pomaga małym i średnim przedsiębiorcom, doradzają Wojtek Dembiński, dyrektor w Banku Zachodnim WBK, Katarzyna Twarowska, doradca i trener biznesu, prezes ProfiLab oraz Cezary Szymanek, redaktor naczelny „Bloomberg Businessweek” i „Sukcesu”. – Wydaje się, że posiadanie własnego przedszkola na Ursynowie to świetny biznes – opowiada Bartos. – Bo tutaj mieszkają ludzie w miarę zamożni. Ale od pewnego czasu tak nie jest. Każdy zaczął liczyć swoje pieniądze – tłumaczy. I w związku z tym pieniądze pani Beaty również zaczęły się nie zgadzać. Właśnie dlatego zgłosiła się do programu. Dzięki poradom ekspertów znowu może stanąć finansowo na nogi.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.