"Wprost" na szczycie
"Miażdżące zwycięstwo »Wprost« wśród tygodników opinii" - tak swój najnowszy raport (za styczeń 2007 r.) o najbardziej opiniotwórczych polskich mediach zatytułował Instytut Monitorowania Mediów. Tygodnik "Wprost" nie tylko umocnił się na pozycji najbardziej opiniotwórczego polskiego tygodnika, ale także dołączył do ścisłej czołówki najczęściej cytowanych wszystkich polskich mediów. Większą liczbą powołań na swoje informacje mogą się poszczycić tylko trzy największe polskie dzienniki. Dominującą pozycję zawdzięczają one w dużej mierze codziennym przeglądom prasy. W rankingu cytowań poza przeglądami "Wprost" jest jeszcze wyżej - na trzecim miejscu, przed "Dziennikiem" - mamy tylko osiem cytowań mniej niż "Gazeta Wyborcza".
Wielki triumf odniósł też nowy portal internetowy tygodnika "Wprost" - Wprost24. Już w pierwszym miesiącu istnienia zajął drugie miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych polskich portali, ustępując tylko Onetowi.pl. Na Wprost24 powoływano się 73 razy.
Internetowe wydanie tygodnika "Wprost" cieszy się już wielką popularnością wśród użytkowników sieci. Jak pokazują badania Megapanel PBI/Gemius, mamy zdecydowanie najwięcej użytkowników spośród internetowych portali polskich tygodników opinii. (AB)
Wielki triumf odniósł też nowy portal internetowy tygodnika "Wprost" - Wprost24. Już w pierwszym miesiącu istnienia zajął drugie miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych polskich portali, ustępując tylko Onetowi.pl. Na Wprost24 powoływano się 73 razy.
Internetowe wydanie tygodnika "Wprost" cieszy się już wielką popularnością wśród użytkowników sieci. Jak pokazują badania Megapanel PBI/Gemius, mamy zdecydowanie najwięcej użytkowników spośród internetowych portali polskich tygodników opinii. (AB)
Więcej możesz przeczytać w 10/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.