Inteligentne telewizory, które przestały być tylko odbiornikami, to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się kategorii w branży elektroniki konsumenckiej - mówi Ireneusz Smaga, prezes firmy Panasonic w Polsce i krajach bałtyckich.
Jakie segmenty rynku elektroniki użytkowej są w tej chwili priorytetem firmy Panasonic?
Ireneusz Smaga: Naszą pasją jest dostarczanie rozwiązań, które wzbogacają życie naszych klientów, inspirują, stanowią źródło rozrywki, edukują – czynią świat lepszym. Kluczowymi kategoriami dla Panasonic w Polsce są niezmiennie telewizory Smart Viera i aparaty Lumix. Stale skupiamy się na rozwijaniu naszej oferty TV, w tym roku na targach CES 2013 w Las Vegas przedstawiliśmy 16 nowych telewizorów LED i 16 nowych plazm, a także 56-calowy telewizor OLED. Aparaty Lumix – zarówno kompaktowe, jak i bezlusterkowce Lumix G – cieszą się w Polsce coraz większą popularnością, właśnie zaczynamy serię warsztatów fotograficznych Lumix G ze znanym fotografem Wojtkiem Wojtczakiem, które pozwolą użytkownikom jeszcze lepiej poznać możliwości naszego sprzętu. Poza tym intensywnie rozwijamy naszą ofertę produktów Home Audio Video, czyli kin domowych, urządzeń audio, soundbarów, które stanowią doskonałe uzupełnienie naszych telewizorów. Ważne są dla nas także urządzenia do pielęgnacji ciała oraz duże AGD: pralki, suszarki, lodówki. Rozwijamy również ofertę urządzeń dla biznesu, w tym tabletów, czego przykładem jest 20-calowy tablet zaprezentowany podczas tegorocznych targów CES.
Na międzynarodowych targach CES 2013 w Las Vegas Panasonic pokazuje, jak zmienia telewizory w urządzenia spersonalizowanych treści, urządzenia wielofunkcyjne współpracujące z komputerami. Co nowego proponuje Panasonic? Czy trend spersonalizowanych treści TV będzie się rozwijał w roku 2013 i następnych latach?
Inteligentne telewizory to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się kategorii w branży elektroniki konsumenckiej, jesteśmy świadkami powstania i rozwoju zupełnie nowego oblicza telewizora, który przestał być po prostu odbiornikiem. Konsumenci obecnie oczekują od telewizorów nie tylko doskonałej jakości obrazu – równie mocno zależy im na łatwym dostępie do treści multimedialnych, bogatego wyboru kontentu oraz prostej i intuicyjnej obsługi. Panasonic dostrzega ten trend i sukcesywnie stara się odpowiadać na te potrzeby, umożliwiając jak największą personalizację telewizora. Podczas CES zaprezentowaliśmy bardzo ciekawe rozwiązanie zastosowane w telewizorach, które będą dostępne już w tym roku. Wystarczy powiedzieć do telewizora „Mój ekran główny”, a wbudowana kamera i technologia rozpoznawania twarzy wyświetlą osobistą stronę danego użytkownika. Nowy ekran główny umożliwia personalizację i zapewnia bezpośredni dostęp zarówno do najświeższych informacji, jak i całej ulubionej zawartości multimedialnej. Telewizory reagują na gesty i polecenia werbalne, wkraczamy w zupełnie nową erę.
Ireneusz Smaga: Naszą pasją jest dostarczanie rozwiązań, które wzbogacają życie naszych klientów, inspirują, stanowią źródło rozrywki, edukują – czynią świat lepszym. Kluczowymi kategoriami dla Panasonic w Polsce są niezmiennie telewizory Smart Viera i aparaty Lumix. Stale skupiamy się na rozwijaniu naszej oferty TV, w tym roku na targach CES 2013 w Las Vegas przedstawiliśmy 16 nowych telewizorów LED i 16 nowych plazm, a także 56-calowy telewizor OLED. Aparaty Lumix – zarówno kompaktowe, jak i bezlusterkowce Lumix G – cieszą się w Polsce coraz większą popularnością, właśnie zaczynamy serię warsztatów fotograficznych Lumix G ze znanym fotografem Wojtkiem Wojtczakiem, które pozwolą użytkownikom jeszcze lepiej poznać możliwości naszego sprzętu. Poza tym intensywnie rozwijamy naszą ofertę produktów Home Audio Video, czyli kin domowych, urządzeń audio, soundbarów, które stanowią doskonałe uzupełnienie naszych telewizorów. Ważne są dla nas także urządzenia do pielęgnacji ciała oraz duże AGD: pralki, suszarki, lodówki. Rozwijamy również ofertę urządzeń dla biznesu, w tym tabletów, czego przykładem jest 20-calowy tablet zaprezentowany podczas tegorocznych targów CES.
Na międzynarodowych targach CES 2013 w Las Vegas Panasonic pokazuje, jak zmienia telewizory w urządzenia spersonalizowanych treści, urządzenia wielofunkcyjne współpracujące z komputerami. Co nowego proponuje Panasonic? Czy trend spersonalizowanych treści TV będzie się rozwijał w roku 2013 i następnych latach?
Inteligentne telewizory to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się kategorii w branży elektroniki konsumenckiej, jesteśmy świadkami powstania i rozwoju zupełnie nowego oblicza telewizora, który przestał być po prostu odbiornikiem. Konsumenci obecnie oczekują od telewizorów nie tylko doskonałej jakości obrazu – równie mocno zależy im na łatwym dostępie do treści multimedialnych, bogatego wyboru kontentu oraz prostej i intuicyjnej obsługi. Panasonic dostrzega ten trend i sukcesywnie stara się odpowiadać na te potrzeby, umożliwiając jak największą personalizację telewizora. Podczas CES zaprezentowaliśmy bardzo ciekawe rozwiązanie zastosowane w telewizorach, które będą dostępne już w tym roku. Wystarczy powiedzieć do telewizora „Mój ekran główny”, a wbudowana kamera i technologia rozpoznawania twarzy wyświetlą osobistą stronę danego użytkownika. Nowy ekran główny umożliwia personalizację i zapewnia bezpośredni dostęp zarówno do najświeższych informacji, jak i całej ulubionej zawartości multimedialnej. Telewizory reagują na gesty i polecenia werbalne, wkraczamy w zupełnie nową erę.
Więcej możesz przeczytać w 4/2013 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.