„Wprost” – lider w internecie, lider opinii
Wprost.pl był najczęściej odwiedzanym serwisem internetowym wśród witryn tygodników opinii w styczniu. Wprost.pl zanotował w tym miesiącu (według Megapanel PBI/ Gemius) 7 mln 477 tys. odsłon na komputerach oraz prawie milion odsłon na urządzeniach mobilnych. W sumie serwis tygodnika „Wprost” odwiedziło 887 tys. użytkowników. Spędzali na nim średnio 8 minut i 42 sekundy.
styczeń 2013 - 7 477 000
styczeń 2012 - ok. 3 000 000
„Wprost” najbardziej opiniotwórczy
Tygodnik „Wprost” w styczniu i w lutym pozostawał najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem. Liczba cytowań:
Wprost - 175 razy
Polityka - 134 razy
Newsweek - 110 razy
źródło: Instytut Monitorowania Mediów, „Najbardziej opiniotwórcze polskie media w lutym 2013 roku”
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.