Colors of Design istnieje od 2010 r. Firma powstała z potrzeby organizacji przestrzeni przy strefach barowych na eventach. Zakupiono pierwsze meble – kilka rodzajów podstawowych puf i stoliczków. – Zawsze ciekawiła mnie branża eventowa, jej specyfika, możliwość poznawania ludzi i kreowania wydarzeń – wspomina Tomasz Śleziak, właściciel firmy. Okazało się, że zwyczajne meble – nawet najładniejsze – nie zawsze sprawdzają się przy intensywnym użytkowaniu i niszczą się w transporcie. Znalazł więc nowych dostawców, odpowiednie materiały, a do oferty dodał nowe modele. – Pierwsza zaprojektowana dla nas kolekcja klasycznego designu jest z nami do dziś i na bieżąco zwiększa swoją liczebność. Aktualnie na sofach i fotelach z tej jednej serii wygodnie usiądzie aż 500 osób – dodaje właściciel firmy. W pierwszych miesiącach działalności Colors of Design miało zaledwie kilka zleceń miesięcznie, ale ponieważ rynek eventowy w Polsce intensywnie się rozwija, coraz więcej firm dostrzegło potencjał, jaki niosą ze sobą różnego rodzaju wydarzenia dla rozwoju swojej działalności.
Kolorowa przyszłość
Przez ostatnie lata firma inwestowała zarówno w asortyment, jak i w budowę floty samochodowej i magazynowej. W 2012 r. otworzyła drugi magazyn w Warszawie (pierwszy był w Katowicach) i pozyskała sporą liczbę klientów na terenie Warszawy. To pozwoliło jej konkurować z największymi podmiotami na rynku eventowym w Polsce. – Nasze meble nie odpoczywają. Pracują siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę, często wracają z jednego eventu i już czeka samochód, który dowiezie je na kolejną realizację. Obecnie przestrzenie magazynowe dla naszych mebli to ok. 900 mkw., a jeszcze nie powiedzieliśmy ostatniego słowa, bo design ciągle się rozwija – twierdzi Tomasz Śleziak. Taka taktyka przynosi wymierne korzyści – każdego roku Colors of Design odnotowuje 20-procentowy wzrost obrotów. Nie udałoby się to bez zgranego zespołu, który tworzą ludzie młodzi, pasjonaci branży eventowej. Obecnie Colors of Design jest jednym z liderów wśród wypożyczalni mebli na polskim rynku.
W swoim asortymencie posiada: meble tapicerowane, meble ledowe, meble paletowe, bary podświetlane, meble ogrodowe, dekoracje i wiele innych, łącznie ponad 200 różnych modeli mebli. Wśród nich są oryginalne meble włoskich projektantów designu, jak i kolekcje autorskie, szyte i wykonywane na specjalne zamówienie u polskich dostawców. Firma dostarczała meble na takie wydarzenia, jak: Europejski Kongres Gospodarczy, Forum Ekonomiczne w Krynicy, Fashion Week Poland, Róże Gali, Intercars, Tour de Pologne czy premiery samochodowe marek: Audi, Ferrari, BMW, Porsche itd. Była też na imprezach, na których obecne były największe gwiazdy show-biznesu i osobowości polityki. – Nasi klienci doceniają przede wszystkim elastyczność, z jaką pracujemy. Mogą też liczyć na fachowe doradztwo w dziedzinie doboru mebli do charakteru i wielkości przestrzeni – opowiada Aneta Stojak, brand manager w Colors of Design. Firma posiada wielu lojalnych klientów, którzy współpracują z nią od samego początku i polecają ją innym. Ale wciąż pozyskuje nowych, choćby na imprezach branżowych, gdzie prezentuje swoje sztandarowe produkty, których klient nie znajdzie nigdzie indziej, np. meble z wykorzystaniem sztucznej trawy, projektu Colors of Design. Firma współpracuje też z branżą ślubną – z myślą o wkraczającym na salony stylu boho przygotowała bogatą ofertę mebli paletowych, która świetnie sprawdza się przy aranżacji wystylizowanych stref. W najbliższych latach, poza zwiększaniem asortymentu i swojego udziału w eventowym rynku krajowym, Colors of Design chce rozpocząć przygotowania do wejścia na rynki zagraniczne. – Chcemy nieustannie zaskakiwać, a w efekcie utrzymać naszą pozycję kreatora trendów. Skupiamy się też na ciągłej poprawie jakości naszych usług. Obecnie ruszamy z akcją #godnipolecenia, bo system poleceń to największa siła marketingowa dzisiejszego świata. Wierzymy, że to najlepsza droga do sukcesu, bo nic nie wpłynie na rozwój firmy lepiej niż zadowolenie naszych klientów – podsumowuje Aneta Stojak. g
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.