W 2016 r. Lotnisko Chopina obsłużyło ponad 12,5 mln pasażerów. To o blisko 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Jeszcze lepszą dynamikę wzrostu lotnisko na Okęciu odnotowało pod względem wyników finansowych. Szacowany na koniec września 2016 r. zysk netto przekroczył 200 mln zł i był o 40 proc. wyższy niż rok wcześniej. – Tak dobrej sytuacji finansowej przedsiębiorstwo nie miało od siedmiu lat – mówi Mariusz Szpikowski, naczelny dyrektor Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” i dyrektor Lotniska Chopina w Warszawie. I prognozuje, że przyszły rok będzie jeszcze lepszy. – W 2017 r. na Lotnisku Chopina odprawimy 14 mln pasażerów – zapowiada.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.