Salon Preludium zyskał uznanie wśród pasażerów ze względu na komfortowe wyposażenie, wysoki standard obsługi i wyjątkowy element dekoracyjny – zielone ściany z naturalnego mchu skandynawskiego. – To dla nas ogromne wyróżnienie, tym bardziej że nagroda przyznawana jest na podstawie głosów pasażerów. Lotnisko Chopina zostało włączone w ten sposób do pierwszej ligi najlepszych i najbardziej przyjaznych pasażerom biznesowym portów lotniczych na świecie – mówi Mariusz Szpikowski, dyrektor Lotniska Chopina. – Ta nagroda pokazuje nasz profil i kierunek dalszego rozwoju – dodaje Mariusz Szpikowski. Lotnisko Chopina jest pierwszym lotniskiem w Polsce wyróżnionym tą nagrodą. Konkurencja była bardzo duża. Drugie miejsce w tej kategorii zajął salon Marhaba Lounge na lotnisku w Dubaju, a w poprzednich latach nagradzane były m.in. Wingtips Lounge (Nowy Jork JFK), Dilmun Lounge (Bahrain), Swiss International Airlines Lounge (Zurych). W tegorocznej edycji do Priority Pass wpłynęło ponad 60 tys. ankiet. Użytkownicy głosowali według takich kryteriów, jak: ogólna jakość salonu, napoje, personel, zaplecze biznesowe i atmosfera. Preludium nie jest jedynym salonem na warszawskim lotnisku.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.