Energia dla Firm od początku stawia na segment Business to Business. Dlaczego akurat B2B?
Kilka lat temu polski rynek energii elektrycznej przeszedł dużą zmianę. Dzięki liberalizacji przedsiębiorcy zyskali możliwość zmiany sprzedawcy energii elektrycznej i jej zakupu na lepszych niż wcześniej warunkach. Energia dla Firm była jednym z pierwszych graczy na tym rynku. W kolejnym kroku został uwolniony rynek gazu, na którym podążyliśmy podobną ścieżką i wykorzystaliśmy nasze doświadczenia z rynku energii elektrycznej. Nasi klienci zyskiwali i zyskują oszczędność kosztów, która często jest znaczącą pozycją w rachunku wyników. Firmy chętniej niż klienci indywidualni interesują się także usługami dodatkowymi, takimi jak np. audyt energetyczny, kompensacja mocy biernej, assistance energetyczne czy instalacja fotowoltaiczna. Możliwość sprzedaży pakietu usług zamiast wyłącznie prądu czy gazu sprawia, że segment B2B jest dla nas bardziej atrakcyjny i według naszej oceny ma jeszcze ogromny potencjał.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.