Marta Urbaniak
Sukces rozpoczął się od jednego innowacyjnego pomysłu, który zdefiniował filozofię Oceanic na wiele lat. W 1982 r. firma wprowadziła na rynek pierwszy krem opracowany z myślą o alergikach, a warto przypomnieć, że w tym czasie luksusem był jakikolwiek krem przeciwzmarszczkowy. Ten niszowy, jak się początkowo wydawało, pomysł tworzenia kosmetyków do skóry wrażliwej okazał się niezwykle trafiony – zapotrzebowanie na hipoalergiczne produkty rosło z biegiem lat. Dziś na alergie cierpi nawet 30 proc. społeczeństwa, a według szacunków Światowej Organizacji Zdrowia do 2020 r. liczba ta wzrośnie do 50 proc. Misją Oceanic stała się więc pomoc osobom ze skórą wrażliwą i skłonną do alergii przez opracowywanie receptur bezpiecznych, skutecznych i innowacyjnych kosmetyków. Sukcesy finansowe firmy potwierdzają, że w ciągu 35 lat misja ta była wypełniana skutecznie.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.