Jako dziewczyna Jana Kulczyka, mogłaby szastać pieniędzmi do woli. Joanna Przetakiewicz chce jednak na własny rachunek udowodnić, że jest świetnym przedsiębiorcą. Jak jej idzie?
Joanna Przetakiewicz to kobieta pracująca. Kilka miesięcy temu była w Dubaju, by wraz z grupą polskich przedsiębiorców sprawdzić możliwości otwarcia tam biznesu. Potem w tym samym celu odwiedziła Chiny. Następnie obrała kurs na Riwierę Francuską. We wrześniu w Cannes zorganizowała pokaz mody na pokładzie luksusowych jachtów stoczni Sunreef – to także polska luksusowa marka mocno reklamująca się za granicą. Ich wspólną promocję wsparł obecnością i życzliwym słowem sam Lech Wałęsa.
To nie wszystko. Niejako po drodze Joanna Przetakiewicz otworzyła trzy butiki swojej marki – w Katowicach, we Wrocławiu i w Gdyni. Teraz trwają gorączkowe przygotowania do pokazu najnowszej kolekcji w Londynie. Ciekawe, co napisze o niej w tym roku brytyjski „Vogue”? Czy tak jak w ubiegłym roku magazyn pochwali Joannę Przetakiewicz, tytułując ją „protegowaną Karla Lagerfelda”?
To nie wszystko. Niejako po drodze Joanna Przetakiewicz otworzyła trzy butiki swojej marki – w Katowicach, we Wrocławiu i w Gdyni. Teraz trwają gorączkowe przygotowania do pokazu najnowszej kolekcji w Londynie. Ciekawe, co napisze o niej w tym roku brytyjski „Vogue”? Czy tak jak w ubiegłym roku magazyn pochwali Joannę Przetakiewicz, tytułując ją „protegowaną Karla Lagerfelda”?
Więcej możesz przeczytać w 6/2013 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.