W piątkowy wieczór 15 czerwca w siedzibie firmy przy ul. Połczyńskiej 10 odbyło się wyjątkowe wydarzenie – jubileusz 10-lecia obecności na rynku. Poza krótką retrospekcją z działalności firmy nie zabrakło niespodzianek, które utwierdzają w przekonaniu, że polska firma ma jasno określony cel i może konkurować z największymi międzynarodowymi korporacjami na naszym rynku. W ubiegłym roku został odświeżony wizerunek marki i wprowadzono nową identyfikację wizualną. Jak wówczas zapowiadano, przyszłość miała stać pod hasłem dynamicznego rozwoju, i tak też się stało. Po osiągnięciu wysokiego poziomu realizacji usług dla podmiotów korporacyjnychwydaje się, że firma stawia mocno na rozwój klienta indywidualnego w zakresie usług najmu krótko- i średnioterminowego. Dowodem tego jest podpisanie w tym roku umowy w sprawie przejęcia pakietu większościowego Car Hire Poland i objęcie jego licencji na używanie globalnej marki w branży wynajmu aut – Enterprise, National, Alamo. – Chcemy w ramach naszych usług zamknąć cały cykl życia samochodu – co również tłumaczy decyzję o rozpoczęciu sprzedaży samochodów używanych z wykorzystaniem nowych technologii, jaką jest zaprezentowany podczas imprezy wirtualny salon – powiedział Michał Łotoszyński, prezes zarządu 99rent.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.