Handel jest jedną z tych branż, w których wciąż powstają nowe firmy, a sama praca w sklepie lub usługach przestaje się kojarzyć z czymś wstydliwym. Komu najbardziej marzy się własna firma? W jaki sposób można zwiększyć swoje szanse na trudnym rynku? Powoli zmienia się postrzeganie zawodów, których wykonywanie nie wymaga wyższego wykształcenia, a handel staje się branżą przyciągającą najwięcej nowych przedsiębiorców. Praca w sklepie przestała być postrzegana jako wyjście awaryjne, okazuje się bowiem, że wraz ze zwiększeniem zarobków w tej branży rośnie jej prestiż. Osoby, które od dziecka marzyły o prowadzeniu własnego punktu handlowego, coraz odważniej realizują swoje plany i spełniają się w tym, co robią. Bo handel to przede wszystkim kontakt z ludźmi, widoczne gołym okiem efekty pracy oraz poczucie, że jest się potrzebnym. Dzięki istniejącym rozwiązaniom franczyzowym łatwiej też o dostępność sprawdzonych modeli biznesowych i sieciowego know-how.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.