Oferta last minute to już przeszłość. Teraz Polacy wykupują letnie wakacje w ofercie first minute. W ten sposób manifestujemy, że liczy się dla nas stabilność, że ignorujemy szalejący wokół kryzys.
Exim Tours od początku grudnia 2008 r. sprzedaje dziennie średnio 300 miejsc wczasowych na nadchodzące lato. Boom przedsprzedażowy odczuły też Rainbow Tours i Itaka, w których tegoroczna sprzedaż biletów na wakacje wzrosła w porównaniu z rokiem ubiegłym o 30-40 proc. – Nawet 40 proc. wszystkich letnich ofert z katalogów polskich biur podróży zostało w ostatnich latach wykupionych w zimowej przedsprzedaży – prognozuje Andrzej Glapiak z portalu turystycznego EasyGo.pl pośredniczącego w sprzedaży wycieczek kilkudziesięciu działających w kraju agencji turystycznych. Oferty first minute (czyli planowanie wakacji z wielomiesięcznym wyprzedzeniem), podobnie do znanych już last minute (czyli wykupywanie wolnych miejsc w ostatnich dniach, a nawet godzinach przed wyjazdem), kojarzą się z oszczędnościami.
Więcej możesz przeczytać w 9/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.